Boka behandling

Läs igenom nedanstående regler innan du bokar. Det är inte kul. Men det är viktigt. Genom att boka en behandling godkänner du dessa regler.

Generella bokningsregler

  • För att boka behöver du vara minst 18 år gammal.
  • Genom din bokning godkänner du att vi sparar personlig information om dig i enlighet med vår integritetspolicy.
  • Barn får inte vara med under någon av våra behandlingar. Barn får heller inte medtagas till salongen och lämnas i väntrum under din behandling. Om barn ändå medtages till salongen kommer du debiteras 50% av kostnaden för din bokade behandling. Behandlingen kommer inte utföras utan istället bokas om till ett annat tillfälle (om så önskas). Kort sagt, inga barn i salongen oavsett anledning. Detta av hänsyn till övriga kunder samt att arbetet som utförs kräver en mycket lugn miljö.

Regler för avbokning

  • Avbokning av en behandling behöver göras senast 24 timmar innan bokad tid. Avbokas behandlingen senare än detta debiteras du 50% av kostnaden för din bokade behandling. Detta gäller alltid, för alla kunder, oavsett anledning och även om avbokningen endast är några minuter sen.
  • För att avboka din behandling skickar du ett mejl till hello@baresolutions.se. Kontrollera därefter att du mottagit en avbokningsbekräftelse via e-post eller SMS. Har du inte fått någon avbokningsbekräftelse har vi inte fått ditt mejl. Det är upp till dig som kund att säkerställa att avbokningen är genomförd.
  • Vi skickar dig en påminnelse via SMS 24 timmar innan din bokade tid. Detta kräver att du skrivit in korrekt mobilnummer vid bokningstillfället.

Förseningar och andra plötsliga incidenter

  • Om du, oavsett anledning, inte dyker upp till bokad behandling utgår ändå full debitering för den bokade behandlingen. Inga undantag kan göras. Detta då personal är avsatt för den bokade tiden och har rätt att få betalt för den tid de är bokade att arbeta.
  • Vid sen ankomst till bokad behandling gör vi givetvis vad vi kan för att hinna med din behandling. Är detta inte möjligt behöver vi ändå debitera dig hela kostnaden för behandlingen då personal är avsatt för tiden.
  • Din egen eller en anhörigs plötsliga sjukdomsfall är (även om det givetvis är jättetråkigt) inte en godkänd anledning att inte betala eventuella avgifter för sen avbokning eller uteblivet besök.
  • Om du bokat en kostnadsfri konsultation eller ett kostnadsfritt återbesök och inte dyker upp till detta kommer du inte kunna boka några fler kostnadsfria konsultationer eller andra behandlingar online. Önskar du ändå boka en behandling är du då välkommen att kontakta oss via telefon.